Google Ads Fiók

A Google Ads fiók hirdetési felülete, korábbi nevén Google AdWords ma már Ads néven működik. A Google Ads Fiók a világ 2. legnagyobb cégévé tette a Google-t, úgyhogy mondhatjuk elég jó dolgot sikerült összehoznia a Google programozóinak.

    Kapcsolat

    Név:*

    Email cím:*

    Miben segíthetünk?

    Telefon:*

    Weboldal (ha van):

    Elfogadom az Adatkezelési Nyilatkozatot. Ennek elfogadásának hiányában nem tud továbblépni. Amennyiben adatai törlését kéri, akkor azt a info@webexchange.hu e-mail címen teheti meg. Adatait a hozzájárulás visszavonásáig kezelhetjük.

    Szolgáltatás menete

    1. Egyeztetés

    2. Audit

    3. Javaslat

    4. Szerződés

    5. Kivitelezés

    6. Havi statisztikai elemzések

    Mi az a Google Ads Fiók, régebbi nevén Google Adwords?

    Persze teljes mértékben nem kijelenthető, hogy a Google AdWords , vagy Google Ads Fiók repítette egyedül a 2. helyre a legnagyobb cégek listáján a Google-t, azonban nagyon hosszú ideig a fő fegyvere volt a Google-nek. Míg a 2000-es évek elején a Coca Cola magabiztosan verte a világ cégeit (értéket tekintve ), pár év elteltével, a technikai fejlődés meghozta a változást és a technológiai óriások átvették a vezetést. A legnagyobb értékű cégek zöme ma már a tech. szektorhoz köthetőek. 

    A "Technikai óriások":

    google ads fiók

    Mit keres egy ilyen adat a weboldalunkon ami online marketinggel foglalkozik, merülhet fel önben a kérdés. Nos, csak szerettük volna megmutatni a következő mondat hivatkozási alapját és nem indok nélkül szerepeltetni azt. Ma egy cégnek kötelező (!) a Google-ben hirdetni! Persze van több módja annak, hogy egy cég megjelenjen a Google-ben, de az azonnali minőségi ügyfélszerzésre az ADS képes csupán. 

    Éppen ezért legyen szó brand értéknövelésről, vagy a sokkal – sokkal fontosabb kulcsszóra való megjelenésről és ügyfélszerzésről, annak a cégnek, amely a piacán vezető szerepet akar betölteni, vagy egyáltalán életben akar maradni, hirdetnie kell a Google Ads Fiókkal!

    Hogyan lett a Google Ads Fiók – régi nevén AdWords, az egyik leghatékonyabb ügyfélszerzési mód?

    google ads belépés

    Sétáljon az utcán, üljön be egy kávézóba, nézelődjön a buszon, álljon a piros lámpánál, vélhetően az önt körülvevők között sokan csinálják ezt, amit fentebbi képen láthat. Ma már, ha ebédet akarunk rendelni, autót javíttatnánk, könyvelőt keresünk, tv-t vagy autót vennénk, pár másodpercre és egy telefonra, lap topra vagy bármely okos eszközre van szükségünk és amit szeretnénk máris elérhető lesz számunkra. Bizonyára tudja, hogy sok féle kereső létezik a világon, Bing, Yahoo, stb., de van egy, amelyik megnyerte a versenyt. 

     

    Ma nem csak Magyarországon, de a világ nagy részén, ha keres valaki valamit, azt nagy valószínűséggel a Google keresőjében keresi, mivel a legjobb, legtöbb és legmegbízhatóbb tartalmat a Google tudja kínálni a felhasználók számára. Mindenki, aki egy kicsit is jártasabb a témában borzasztóan unalmasnak találhatta az eddigi infókat, hiszen úgy van vele, hogy ezt mindenki tudja, semmi újat nem mondtunk neki eddig. 

     
    google ads hírdetési fiók budapest

    Egy jól összerakott Google Ads Fiók kampány eredményes lehet?

    Vannak viszont olyan felhasználók is, akik még ezt nem tudták, mert azt hitték az ő piacuk nem kell, hogy hirdetve legyen. Tévedtek! Mondjuk ezt 250 + kkv. szektorbeli ügyfelünkkel folytatott konzultáció után. Elenyésző, azon ügyfeleink száma, akiknek azt tanácsoltuk, hogy ne hirdessenek Ads-en, hiszen ha jól van összerakva egy Google Ads kampány, akkor bizony szinte biztos, hogy bőven visszahozza az árát, foglalkozzon a cég bármivel is. 

    Nagyon sok tudnivaló van a Google AdWords Fiók és Google Ads Fiók kapcsán, ahhoz hogy ne egy pénzégető kemenceként, hanem a cég egyik, ha nem a legjobban teljesítő pénztermelő gépezeteként használjuk. Ezekbe a fontos témákba képtelenség ebben az írásban belemenni, itt csak érintjük a témát, hogy legalább érzékeltessük, a Google Ads adta lehetőségeket és felhívjuk a figyelmet arra, mekkora versenyelőnyt jelenthet egy jó Ads kampány és hogy ennek a terméknek milyen veszélyei is vannak a cégre nézve, ha nem egy hozzáértő kezeli az adott kampányt. Igen, vannak veszélyei is a Googe Ads-nek.

     

    Előnyök és hátrányok röviden

    Kezdeném az utóbbival, mivel külön cikket fogunk szánni az előnyök – hátrányok témakörnek, most csak néhány gondolat, amit el szeretnék mondani ezzel kapcsolatban. Az Ads óriási előnye, hogy kb. azonnal ügyfelet tud számunkra generálni amint elindult a hirdetésünk. 

    Nem kell hónapokat várni, mint a SEO esetében, míg kiérünk az első oldalra. No de akkor miért nem csak ezzel foglalkozik mindenki? Az Ads a legdrágább ügyfélszerző eszközök egyike és vélhetően egy SEO-val elért jó helyezés jobb ár-érték aránnyal tudja majd generálni a cégnek a bevételt. ( nem minden esetben igaz ) Amennyiben a keresőoptimalizálás szolgáltatásunk érdekelné Önt, olvassa el a keresőoptimalizálás Budapest cikkünket. 

    google ads hírdetési fiók budapest

    0-ról indulunk.

    Mint minden menüpontunkban megszokhatták, először a 0-ról indulunk a termék / szolgáltatás kapcsán és a későbbiekben megyünk bele egyre komolyabb szinten a szakmai dolgokba, ezért itt a témát meg is szakítanám és folytatjuk azzal, ami hatványozottan fontosabb egy kezdő számára. A Google Ads veszélye!

    Ha Google Ads Fiók a cége ügyfélszerző masinája, jól gondolja meg, hogy sajt maga kezeli, vagy pedig profikra bízza!

    Furán hangozhat a durva megfogalmazás, azonban mivel hallottunk már sok olyan sztorit ahol a nem megfelelően kezelt Google Ads Fiók kampány során, százezrek égtek el, ezért a tisztán látás miatt először ezt kell megértenie mindenkinek. Fontos, hogy döntse el, mennyire akar kockázatot vállalni! Nem ért hozzá mégis ön kezelné az Ads kampányát vagy inkább profira bízza? 

    Én az Ads-et annyira zseniálisnak tartom, hogy a világ legjobb játékához a pókerhez hasonlítanám, hogy könnyen átláthatóvá tegyem. A pókert ( Texas Holdem ) azért tartom a világ legjobb játékának, mert kb. 30 perc elég hozzá, hogy a játékszabályok megismerése után, bárki elkezdhessen játszani. Ebben a játékban arra is van esély, hogy a világ legjobb játékosát legyőzzem úgy, hogy mindössze 30 perce ismerem a játékszabályokat.

    Google Ads fiók beállítás ismeretei esetünkben azok a bizonyos játékszabályok...

    Persze ennek a valószínűsége talán kisebb, mint az 5-ös lottó telitalálata, de az esély megvan. A játékról azonban tudni érdemes, hogy a nagy többségnek egy életen át tartó tanulás és folyamatos játék is kevés ahhoz, hogy profinak mondhassa magát a játékban és hogy elmondhassa profitot termelt a pókerrel és nem veszteséget. Az Ads nagyjából ugyan ez! 

    A Google nagyon könnyen érthető útmutatót ad ahhoz, hogy elindíthassuk bármikor hirdetésünket. Szinte már – már gyerekjátéknak tűnhet egy Ads hirdetés elindítása.Azonban a fekete leves azután szokott jönni, amikor realizálódik, hogy iszonyatosan sokba került a hirdetés és hihetetlenül rövid idő alatt elégett az egész keret, volt-nincs hirdetés. 

    Az Ads olyan, akárcsak egy póker játszma

    Mit lehet tenni? Mint a legkedveltebb póker játékos az asztalnál, a ’’legnagyobb lúzer,’’ akikből a profik élnek, újra visszaülnek az asztalhoz, bízva a szerencsében anélkül, hogy a tudásuk több lenne. 

    Ön valószínűleg nem tudja, de a konkurenciája, aki jóval ön előtt jár a témában, örül ha pocsékolja a cége erőforrásait, mert a kimenetele ennek az útnak egy lehet, veszteség. Abbahagyja a hirdetést, mert nem működik és csak a gond és idegeskedés volt vele, miközben az ügyfelek nem akartak megjelenni, pedig az internet azzal van tele, hogy ha valamiből, akkor a Google Ads Fiók -ból jönnie kell az eredményeknek. Egy ilyen élmény nagyon sokba is kerülhet és nem mellesleg lehet egy ügyfelet sem tud hozni. 

    A Google Ads Fiók szolgáltatás menete

    Gondolom nem hangzik túl jól. Szerintem sem! Tudnia kell, hogy sok tanulással, odafigyeléssel, elemzéssel, nyomon követéssel ön is profitot tud termelni a Google Ads Fiók hirdetése által. Persze, szinte biztos, hogy olyan olcsó kattintási árat, vagy akkora konverziót soha nem fog tudni elérni, mint egy nap mint nap ebben a témában dolgozó és informálódó profi szakember, de legalább nem egy pénzégetőre megy el az ideje. Azonban van egy még jobb és biztonságosabb útja az Ads hirdetésnek. Bízzon meg egy profi csapatot és vegye vissza cége felett az irányítást! Ne a piac irányítsa a döntéseit, hanem ön irányítsa a piacot.
    Vegye fel velünk a kapcsolatot, a konzultáció nem kerül semmibe és tudja meg, milyen lehetőségei vannak arra, hogy olcsón azonnal nagy szeletet harapjon szegmense tortájából.

    Nézd meg további szolgáltatásainkat!

    Teljes körű rendszerüzemeltetést nyújtunk kkv. szektorból és nagyvállalati ügyfélkörből érkező leendő partnereink részére. Tesszük ezt azért, mert jelenleg is mindkét szektorban látunk…

    Weboldal készítés kapcsán első körben a miértékkel és nem a hogyanokkal szeretnénk foglalkozni. Bár ne így lenne, de sajnos az a tapasztalatunk, hogy még mindig sokkal többet kell arról beszélgetnünk…

    Mire jó a SEO vagyis a keresőoptimalizálás? Szükségem van nekem SEO-ra? Mint láthatják a többi menüpontban is, első körben megpróbálunk nem belemenni a száraz szakmai dolgokba adott témában, hanem a hasznosságát próbáljuk megvilágítani a szolgáltatásnak…

    Jól látható, hogy a kérdést fel sem tesszük, hogy fontos- a SEO szövegírás azaz a megfelelő tartalomgyártás a weboldalra. Máris belekezdünk annak a magyarázatába alap szinten, miért fontos a…

    Facebook hirdetés ma az egyik legkedveltebb megjelenési forma a cégek számára. Nem véletlenül, hiszen csak Magyarországon közel 6 millió felhasználót tudhat magáénak a Facebook. 6 millió magyar…

    Magyarországon nem olyan régen kezdték el felismerni a cégek, hogy az Instagram az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi platform, ahol célközönségüknek tudják bemutatni a terméküket…

    Referenciák

      Kapcsolat

      Név:*

      Telefon:*

      Email:*

      Elfogadom az Adatkezelési Nyilatkozatot. Ennek elfogadásának hiányában nem tud továbblépni. Amennyiben adatai törlését kéri, akkor azt a info@webexchange.hu e-mail címen teheti meg. Adatait a hozzájárulás visszavonásáig kezelhetjük.