Térjünk vissza kiinduló gondolatunkhoz, miután megtudtuk hol és hogyan találkozhatunk a Google Cégem profilokkal, azaz, hogy a Google Cégem fiók a cég egy pénztermelő gépezete lesz.
Ezt maximálisan így gondoljuk, hiszen a Google Cégem szolgáltatása lokálisan az egyik legkiválóbb megjelenési forma a cégek számára. A szolgáltatás maga leginkább helyi szinten tudja bevonzani az érdeklődőket, de a szolgáltatásban azt is be lehet állítani, hogy milyen területen szeretnénk megjelenni.
Ebben a szolgáltatásban is rengeteg dolog befolyásolja azt, hogy milyen helyezést sikerül elérni, de talán a legfontosabbak közül egy – egy tényezőt érintve, azt mondhatjuk, hogy kiemelten fontos például, a kulcsszóra mekkora keresés van és hogy adott lokáción belül mennyire sok cég versenyzik ugyanabban a kereső kifejezésben vagy témakörben.
Minden esetre az biztos, hogy szerepeljen akár jól vagy beállítás hiányosságai miatt gyengébben a Google Cégem fiók, pénzt fog termelni a cégének, hiszen látható online felületen és mivel meg lehet adni cége elérhetőségeit például a weboldalát, így könnyen vásárlót tud generálni az érdeklődőből. A bevétel mértéke nyilván egyenesen arányos lesz a szolgáltatás helyes használatával és lehetőségeinek kihasználásával.