Mint láthatják a többi menüpontban is, első körben megpróbálunk nem belemenni a száraz szakmai dolgokba adott témában, hanem a hasznosságát próbáljuk megvilágítani a szolgáltatásnak. Itt a SEO vagyis más néven keresőoptimalizálás lényegét, eredményességét szeretnénk megmutatni.
1. Egyeztetés
2. Audit
3. Javaslat
4. Szerződés
5. Kivitelezés
6. Havi statisztikai elemzések
A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenésének javítási folyamata. A lényege az egésznek az leegyszerűsítve, hogy minden szakmának megvannak a legfontosabb kulcsszavai, amire általában rákeresnek az emberek és a találati lista azokat jeleníti meg elsőként, akik keresőoptimalizálással elérték, hogy a témában releváns tartalomnak ítélje a Google a weboldalt / aloldalt. .
Például ha elromlik az autónk, nem azt írjuk be a Google keresőjébe, hogy Xy Kft., tehát nem cégnévre keresünk, hanem kulcsszóra. Valószínű hogy autószerviz, autószerelő, lesz a szó amire rákeresünk. Ebben az esetben budapesti térségben az autószerelő kifejezésre ~ 2900 keresés történt míg autószervizre, ~ 2400. ( 30 napra visszamenőleg szolgáltatott adat, forrás kwfinder.com )
Ez azt jelenti, hogy azok közül az emberek közül, akik az elmúlt 30 napban arra a problémára kerestek megoldást, hogy megjavíttassák autójukat a téma két kiemelten fontos szavával lefedték a fizető ügyfelek ~ 90 % -át. Ugyanis a téma összes többi kulcsszavára, ami beírásra került a mért időszakban mindössze pár száz keresés történt.
Olvasd tovább a cikket, sok meglepő információ csak most következik! Vagy kérj most ajánlatot!
Azok a cégek, akik elérték hogy SEO-val, azaz keresőoptimalizálással adott kulcsszóra ’’ értékes helyen ’’ szerepeljen a weboldaluk, ( ezt a későbbiekben részletesen elmagyarázzuk, de az első oldalon történő megjelenést tekintjük értékesnek és azon belül is az 1-5 pozíciókat ) ők realizálják a 2400 + 2900 kereső ügyfélből befolyó pénz több mint ~ 92%-át. Itt most mindenképp álljon meg az olvasással és gondolja át a számokat! Kezd világosodni a kép mit is jelenthet a weboldala szakértő által biztosított SEO felügyelete?
Míg régebben szinte mindenki ahhoz a szerelőhöz ment, akit a barát, ismerős ajánlott és a cégek ebből tudták realizálni a legnagyobb bevételeket, ajánlásokból, addig ma úgy alakul a helyzet, hogy ha kap valaki egy ajánlást, azonnal benyúl a mobiltelefonért a zsebébe és leellenőrzi a cég adatait. Kíváncsi rá mindenki, hogy milyen munkái voltak adott cégnek, csináltak-e már olyan munkát, ami a megkeresés tárgya, van-e megfelelő eszköz, anyag, szakértelem a kiváló munkához.
Magyarországon pedig kihagyhatatlan, hogy megnézzenek pár konkurenciát az árak miatt és még sorolhatnám a tényezőket. Az autószerelés talán az egyik leginkább bizalmat igénylő szakma és régen elég volt az ajánlás, de mint a példa is mutatja ma már ez kevés! Ma már ha elmegyek a boltba ruhát venni, megnézem a weboldalt milyen a felhozatal, hogy ne menjek feleslegesen és megnézem a konkurencia árait, minőségét, hátha ott jobban járok.
Ma ez a helyzet és napról – napra haladunk a még inkább online élet felé. Az hogy ez a felgyorsult élet jó –e vagy rossz arról mindenkinek megvan a véleménye és döntse el maga hogyan ítéli meg a technikai fejlődés miatt történő változásokat. Egy viszont biztos, vagy részt veszel benne és versenyben maradsz, vagy szállj ki, de akkor a versenynek vége és eltűnsz a ködben. Bár most egy szegmenst mutattunk be, az autószerelőkre vonatkozó fontos kulcsszavakkal, higgye el, ez az ön szegmensére is ugyanúgy igaz! Nem hiszi, járjunk utána! Nézzük meg mennyibe kerül egy db kattintás a Google-ben az ön számára fontos keresőkifejezésekre, számoljuk ki, hogy mennyit keresett volna ha az a megrendelés önnél kötött volna ki! Nagyon szűkre szabva adta át ez a gondolat menet, hogyan kell gondolkodni a SEO-val kapcsolatban, de a lényeg benne volt. Van egy költsége a SEO-nak, ez egyedi, rengeteg dolog befolyásolja mennyibe fog kerülni. Azonban ki lehet számolni előre, hogy profitábilis lesz-e vagy sem. Még valami, a Google-nek egy centet sem kell fizetni, hiszen organikus elven működik!
Ha inkább irányadó lenne aki után kullognak a többiek mintsem sereghajtó, vegye fel velünk a kapcsolatot és egy szárazabb, de szükséges szakmai beszélgetés után, megtudhatja az ön weboldala alkalmas –e SEO-ra, vagy új weboldalra van szüksége, ahhoz, hogy az elsők között szerepeljen keresőoptimalizálással.
Teljes körű rendszerüzemeltetést nyújtunk kkv. szektorból és nagyvállalati ügyfélkörből érkező leendő partnereink részére. Tesszük ezt azért, mert jelenleg is mindkét szektorban látunk…
Weboldal készítés kapcsán első körben a miértékkel és nem a hogyanokkal szeretnénk foglalkozni. Bár ne így lenne, de sajnos az a tapasztalatunk, hogy még mindig sokkal többet kell arról beszélgetnünk…
A Google ads fiók hirdetési felülete, korábbi nevén Google AdWords ma már Ads néven működik. A Google Ads Fiók a világ 2. legnagyobb cégévé tette a Google-t, úgyhogy mondhatjuk elég jó dolgot sikerült összehoznia a Google programozóinak…
Jól látható, hogy a kérdést fel sem tesszük, hogy fontos- a SEO szövegírás azaz a megfelelő tartalomgyártás a weboldalra. Máris belekezdünk annak a magyarázatába alap szinten, miért fontos a…
A Facebook hirdetés ma az egyik legkedveltebb megjelenési forma a cégek számára. Nem véletlenül, hiszen csak Magyarországon közel 6 millió felhasználót tudhat magáénak a Facebook. 6 millió magyar…
Magyarországon nem olyan régen kezdték el felismerni a cégek, hogy az Instagram az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi platform, ahol célközönségüknek tudják bemutatni a terméküket…