Az emberek szinte 100%-a az első 10 másodpercben dönti el, hogy az adott weboldal tartalmat csak átfutja vagy végig olvassa! Vannak trükkök, amivel egy jó SEO szövegíró meggyőzi az olvasót, hogy míg az első 10 másodpercet csak a szöveg átnézésére használta, úgy az azt követő időben, vissza térve a cikk elejére, már az egészet elolvassa! Így lesz az érdeklődőből – vásárló! Ezért fogod TE is elolvasni ezt a cikket! Így termel számodra bevételt a weboldal készítés szolgáltatásunkkal egybekötve a szövegírás! Nincs hová írni, ha nincs weboldalad, de a kutya sem talál meg a számodra megfelelő kulcsszavakra, ha nincs SEO és szövegírás a weboldaladban.
Mire is törekszik a Goole? Hogy a felhasználók számára a legrelevánsabb tartalmat tudja megmutatni! Ezért is van, hogy a mérések szerint, a 2000+ szóból álló szövegek nyerik meg a versenyeket. Megfelelő mennyiségű szöveg esetén, plusz ha a Google elvárásai is be vannak tartva, akkor bizony ezek a SEO szövegek kiszolgálják a Google elvárásokat és a legelső pozíciók egyike a jutalom ezért általában. Ahogy az angol is mondja, Content is KING! Nem véletlenül!
A Google és ügyfélbarát tartalomhoz szükséges a megfelelő mennyiségű szöveg. A korábbi pontban a Google barát szövegírás ici – pici részére tértünk ki. Azonban a nagy testvérnek való megfelelés nem biztos, hogy az ügyfeleknek való kiváló tartalommal is egyenlő lesz. Ne higgyük azonban, hogy azért mert rövid a tartalom akkor már minden vásárló a mi a weboldalunkra fog özönleni. Ugyanis a rövid tartalom nem egyenlő az ügyfeleknek professzionális módon átadott üzenetről / közölni valóról / Call To Action-re való figyelemfelhívásról. Rövid szövegből nem biztos, hogy kiderül a témában való megfelelő jártasságunk és közel sem biztos, hogy szimpatikus az ügyfélnek, ha csak a vásárlásra/megrendelésre ösztönzik, amikor még az sem derült ki számára, hogy a megfelelő minőséget a számára szimpatikus áron kapja. Ne higgye, hogy 4 mondat a cégről és pár darab kép, plusz egy ne habozzon rendeljen most felirat elég lesz az interakciókhoz. Ezeknek az oldalaknak az ideje lejárt, a felhasználókat már nem lehet becsapni, kíváncsiak rá, hogy hozzáértővel van-e dolga adott témában vagy sem. Akkor csak a hosszú szöveg működik? Merül fel a kérdés gondolom. A válasz nem! Vagyis ezt nem lehet így kijelenteni, vannak akik kifejezetten a rövid maximum 200 szavas szövegekre esküsznek. Mi is támogatjuk a szöveg lerövidítését a felhasználói élmény fokozása miatt, azonban ismerni kell a szövegírás, azon belül is a SEO szövegírás ’’ minden porcikáját”, hogy tudja, hogyan szüljön a munka konverziót.